dinsdag, augustus 05, 2008

Conditie verbeteren

In het kader van 'verbeter je conditie, begin bij jezelf' heb ik onlangs een race-fiets aangeschaft. Hij leek redelijk compleet, maar ik moet zeggen, ik denk dat de vorige man telkens heel langszaam fietste of zo, want een bel ontbrak tot vandaag.

Al fietsende merkte ik toch dat ik zo'n ding miste, sinds vandaag niet meer overigens. Ook een kilometerteller ontbrak, wat voor een beetje race-fiets natuurlijk onmisbaar is, die had ik er een tijdje geleden al opgezet.

Zo kwam ik vandaag tot de schrikbarende conclusie dat ik 43 kilometer had gefietst en er anderhalf uur over had gedaan.
De overheid mag ons waarschuwen over wat roken allemaal wel niet met ons doet, het is me in ieder geval duidelijk dat het geen marathonloper van je maakt.

Geen opmerkingen: