woensdag, september 03, 2008

Mobiel internetten..

Overal internet en e-mail (ook in het buitenland)
Op je mobiele telefoon én op je laptop
Overal bereik met het Vodafone netwerk
Tot 3.600 Kbps (3,6 Mbps)
Fun en handige info met Vodafone live! (ringtones, TV, games enz.)

Tja, reclame maken kunnen ze wel bij Vodafone. Dat ze vervolgens een forse rekening sturen als je daadwerkelijk gaat internetten in het buitenland vertellen ze er niet bij. En dat ze je daarna meteen afsluiten vertellen ze er ook niet bij.

Kortom, dit jaar ben ik erachter gekomen hoe goed UMTS is, maar daarnaast ook hoe prijzig het is. Maar mobiele telefonie in het buitenland is nu eenmaal duur heb ik begrepen. Wat dat betreft had ik me destijds eigenlijk beter moeten voorbereiden op wat er met 3G allemaal mogelijk was, dan had ik dat UMTS abbonnement waarschijnlijk niet genomen, maar tja, zo gaat dat met mobiele telefonie en abbonnementen, je zit er wel meteen voor twee jaar aan vast en dat terwijl ik er eigenlijk al na een week vanaf wilde.

Geen opmerkingen: