maandag, april 26, 2010

Dat moet je gewoon niet doen...

Soms denk ik, "Dat moet je gewoon niet doen..."... Soms denk ik ook wel eens, "Dat had ik beter niet kunnen doen. Maar wat ik vandaag 'op de Telegraaf', las vind ik wel weer een voorbeeld van dingen die niet slim zijn.

Ik las het volgende:

HANNOVER - In Duitsland is ophef ontstaan over uitlatingen van de eerste Duitse minister in spe van Turkse komaf. Aygül Özkan, die bewindsvrouw wil worden in de deelstaat Nedersaksen, pleit voor een verbod op kruisbeelden en andere religieuze symbolen in scholen.

Nu hebben Turken het al moeilijk om lid te worden van de EU, maar ja, als ze dit soort dingen ook nog gaan zeggen, dan maken ze het zichzelf natuurlijk niet makkelijker.

1 opmerking:

Jack Daniels Jr zei

Deze discussie is in Duitsland al eerder gevoerd (en verloren). Er is ook een leraar van Turkse afkomst die al jaren bij verschillende rechtbanken, media en advocaten de deuren plat loopt omdat hij zich in zij eer aangetast voelt door al die Duitse meisjes die het lef hebben om zonder hoofddoek in zijn klas plaats te nemen.