woensdag, april 07, 2010

Zo, dat was even schrikken.

Gisteren lag internet van Telfort er ineens uit. Nou ja, ineens, Skype leek het nog wel even te doen maar op een gegeven moment lag alles eruit. Gelukkig kwam het in de loop van de nacht weer op gang.
Je realiseert je dan wel hoeveel je er eigenlijk mee bezig bent. Uiteindelijk uit verveling maar weer eens ouderwets tv gaan kijken. Ik zou haast zeggen 'natuurlijk' Pauw en Witteman. En ik moet zeggen, het was wel een grappige discussie. Met name dat stuk over het schieten in de oorlog. Daar heb ik wel eens eerder discussies over gevoerd en soms verbazen standpunten me. Het komt me soms voor alsof je als agent nog eerder mag schieten dan als militair. Maar het lijkt me moeilijk om als militair eerst met Den Haag te gaan bellen of je nu wel of niet (terug) mag schieten. Dat lijkt me in een oorlogs-situatie ondoenlijk.
En verder heb ik zo mijn (helaas onbetaalde) internetprojectjes.

Geen opmerkingen: