donderdag, augustus 19, 2010

Interessant artikel vandaag in de Volkskrant..

Interessant artikel vandaag in de Volkskrant.

Voor degenen die de link niet volgen, in Australiƫ mag een vrouw niet getuigen in een niqab.
Logisch lijkt me. Ten eerste passen Niqab's natuurlijk niet in de Westerse samenleving en ten tweede stelt u zich voor dat dat wel zou kunnen.
Dan krijgen we straks agenten met Niqab? Dan koop ik ook zo'n ding, ga eens kijken of ik hier in Amsterdam wat mensen kan vinden die door het rood fietsen (dat is vast niet moeilijk) zeg dat ik agent Mohammed ben, dat ze een bekeuring krijgen voor dat feit maar dat ze dag ook gewoon cash met me kunnen regelen.
Het kunnen vaststellen van de identiteit is 'best belangrijk'. Zelfs honden hebben in Europa een paspoort en dus een identiteit. Of daar dan ook een foto bijzit is me niet bekend, maar dat is een ander verhaal.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Daar zit geen foto op, doch een chipnummer. De chip zit in de nek van 't beest.

www.brillie.nl zei

Iedere geteuigen moet zo kunnen getuigen, om geen last te krijgen van het tuig.