donderdag, augustus 05, 2010

Jammer verhaal....

Ik stop er mee. Jammer genoeg heb ik niemand kunnen vinden die het modereren van me kon overnemen. Jammer ook dat een deel van de mensen hier kennelijk 'onder protest' was. Sommigen zijn zelfs overgegaan tot het (voortdurend) uitdagen van de moderator en enkelen werden gewoonweg hatelijk als ze hun zin niet kregen. Daarbij komt dat er talloze antipathieën bestaan tussen verschillende (oudgediende) happies onderling, waarvan een deel steeds weer tot uiting werd gebracht via blogs, pestprofielen e.d. Dat alles heeft de sfeer geen goed gedaan en een hoop (van mijn) energie verspild.

Totdat ik iemand had gevonden die de moderatie op zich wilde nemen was de website in feite niets anders dan een gratis service om met je vrienden te kletsen, nieuwe contacten te maken etc. Maar sommigen hebben hem ook gebruikt om mij af te bekken als ze het ergens niet mee eens waren (blijkbaar vonden ze dat ze ergens recht op hadden), mijn vriendin te bedreigen als er niet gebeurde wat ze wilden, lasterlijke plaatjes over mij en anderen op hun blog te plaatsen etc. Volgens mij is een aantal mensen gewoon niet helemaal goed bij zijn hoofd en ik heb daar al een tijdje schoon genoeg van.

De website blijft nog tot 8 augustus a.s. staan zodat jullie nog wat tijd hebben om e-mailadressen uit te wisselen, blogs veilig te stellen en dergelijke. Daarna zal ik de website verwijderen en alle gegevens wissen. Ik las ergens dat de vereniging "happyNext" nu echt bijna klaar is met haar nieuwe website en roep iedereen op om niet achterom te kijken en daar verder te happiën. Mijn dank gaat vooral uit naar degenen die (steeds weer) morele support hebben gegeven.

Geen opmerkingen: