vrijdag, februari 11, 2011

E-commerce

De laatste tijd heb ik mij op vrijwillige basis eens verdiept in E-commerce. Aan de ene kant omdat ik dat leuk vind en aan de andere kant omdat wat bekenden van me een webwinkel willen. En het lijkt met software bijna altijd zo dat gebruikers wat anders willen dan de standaard-software kan.
En soms is het best moeilijk om je tijd als werkzoekende zo in te delen dat het je kansen op een baan vergroot. En ook vraag ik me af hoe zinvol het is om nou allerlei uitzendbureaux binnen te wandelen.
Het is wel grappig om te zien dat er speciale uitzendbureaux gericht zijn op 40+ers.

Iets heel anders is, het toch enigszins vreemde idee, dat we straks door moeten werken tot ons 67e. Ik vind het idee op zich niet zo vreemd, maar vraag me wel af hoe dat gaat. Het schijnt nu al voor veel ouderen moeilijk te zijn om een baan te vinden.. en voor sommige jongeren ook.

Geen opmerkingen: