zondag, maart 31, 2013

Besluitvormingsprocedures.

Zoals sommigen weten gaat het lichamelijk even niet helemaal goed. Dit komt zo: ik was nogal moe en viel uit de trein. Vervolgens werd ik waargenomen door een militaire arts die constateerde dat er iets niet helemaal goed was, zo rond 21.00 en toen begon er een circus vol met nieuwe belevenissen. En wat ik me afvraag is wie, wanneer, welke beslissingen nam. In ieder geval beleefde ik allemaal nieuwe dingen. Voor het eerst van mijn leven in een ambulance, voor het eerst in mijn leven slapen in het Westeinde ziekenhuis (en er wakker worden). Voor het eerst van mijn leven horen dat ik geopereerd zou worden (dat hoorde ik om 9.30 de volgende ochtend) voor het eerst onder narcose en voor het eerst een schroef in mijn heup/bovenbeen. En wat ik me nu af vraag, is hoe de besluitvormings-procedures zijn geweest. Er moet een medicus geweest zijn die die beslissing genomen heeft, maar ik weet niet wie. Nou kan ik daar wel mee leven, maar ik weet nog steeds niet wie het was. Overigens gaat mijn dank wel uit naar de goede zorgen van de medewerkers van de NS en Medisch centrum Haaglanden.

Geen opmerkingen: