dinsdag, maart 12, 2013

Cupjes en koffie.

Het voordeel van mijn manier van leven is dat je op veel verschillende manieren en plaatsen koffie leert drinken. Dat varieert van het ouderwetse 'opschenken' (Amsterdam) tot en met de Nespresso waar ik nu zit. Zelf heb ik op dit moment niet eens een koffie-zet-apparaat meer, maar ik weet nu wel welke manier mijn voorkeur heeft. Financieel is het de meest onantrekkelijke vorm van koffie, maar lekker is het wel, die Nespresso. Ook leer je omgaan met verschillende vormen van melk. Die varieert van gewone melk bij de Starbucks, tot en met de kleine cupjes uit de koelkast waar ik nu zit. Starbucks vind ik trouwens ook een wat vreemd bedrijf. De koffie daar verschilt niet zo veel, maar het is wel moeilijk om er koffie te bestellen. Op een gegeven moment vond ik dat de verkoopster me zo slecht hielp dat ik halverwege het bestelproces weg ben gelopen. Maar ja, je kan ook niet zonder koffie. Mijn koffie voor de toekomst zal waarschijnlijk gewoon de Senseo worden, maar laat ik eerst maar een huis vinden waar ik dat apparaat kan plaatsen.

Geen opmerkingen: