zaterdag, augustus 20, 2022

Van die vragen....

Ik vraag me af of er mensen zijn die mijn hele blog van A tot Z lezen. Het karakter van de huidige mens is daar niet naar. Men wil alles snel. Dus moet ik er voor zorgen dat zeker mijn laatste verhalen positief zijn, want alles moet positief zijn. Maar de combinatie tussen de waarheid en het ware verhaal is niet altijd een positief verhaal. Er gaat nou eenmaal wel eens wat mis in een mensenleven. Oook nu raken mensen wel eens hun baan of huwelijk kwijt en meestal volgt er dan wel meer ellende. Daar moeten we onze ogen niet voor sluiten. Voor nu hoop ik weer zo snel mogelijk over 'volledige vrijheden' te beschikken. Niet dat ik in een gevangenis zit of zo, maar een gesloten instelling is bijna net zo erg, althans voor mijn gevoel. En dan te bedenken dat ik hier vrijwillig heen ging.

Geen opmerkingen: