donderdag, februari 12, 2004

Vooruitkijken

Het leek me even wat om aanstaande zaterdag hier naar toe te gaan, maar het ontbrak me aan geschikt gezelschap. Verder wel hele leuke plannen voor zaterdag.
Zaterdag is zon dag dat ik mijn kookkunsten op peil had, maar dat is nog niet zo.

Wat me verder vandaag verheugde is dat het Rotterdams gemeentebestuur inmiddels de beslissing om het openbaar vervoer met ingang van 1 maart later te laten starten en vroeger te laten eindigen, teruggedraait heeft. Leek me geen goed idee. Het openbaar vervoer zou al beter kunnen.

Zelf denk ik in het kader van ik ben nu toch 16 geweest, erover om maar een brommer aan te schaffen. Het diefstalrisico lijkt me relatief hoog, maar de kosten weer relatief laag. Daarnaast ook geen last van files.

Verder niet zoveel nieuws. De tandarts heeft er een nieuwe kies op gemetselt en ik heb een elektrische tandenborstel aangeschaft.

Spreuk van enkele dagen geleden "Als politici niet meer naar de hoeren mogen, dan mogen hoeren niet meer stemmen.."

Geen opmerkingen: