maandag, april 02, 2007

Zomaar wat..

Waarom bloggen mensen? En waarom bloggen mensen niet?

Ik houd het al een aantal jaren vol en in eerste instantie was het gewoon nieuwsgierigheid 'Kan ik dat?' en ja ik kon het. Het is ook erg handig. Iedereen kan zo in de gaten houden wat je uitspookt en je hoeft verhalen niet twee keer te vertellen.

En wat bloggen mensen? En wat bloggen ze niet?

Tja, hier is het meestal gewoon de dagelijkse gang van zaken. Maar complete openheid vind je hier ook niet. Sommige dingen houd je nou eenmaal liever voor jezelf.

Vandaag nog een telefoontje gevoerd met mijn nieuwe werkgever en er bestaat een kans dat ik weer in Tilburg ga werken. Dacht afgelopen week al dat Denemarken een van de laatste keren zou zijn dat ik in een hotel zou zitten, maar dat is dus waarschijnlijk niet zo.

Nog vier weken en dan zit een jaar Linksys erop. Jammer dat het niet geworden is wat ik gehoopt had, maar goed, beter je fout toe geven dan maar aan blijven modderen.

Geen opmerkingen: