dinsdag, juli 14, 2009

OV-chipkaart

Geen idee of ik daar eerder al wat over geblogged heb, in ieder geval heb ik er in het verleden wel wat over getwitterd. In ieder geval vraag ik me af of het een succes gaat worden. Tot nu toe lijken de proeven in Rotterdam redelijk geslaagd dus wat dat betreft zou je verwachten dat het in de rest van Nederland ook wel goed zal gaan. Zelf maak ik me er echter enige zorgen over.
Wat er (denk ik) fout zou kunnen gaan, is dat er hele rijen gaan staan bij het uitchecken uit de tram of bus.
Op zich is het niet zo moeilijk, kaartje erlangs, piep, en je bent weg... maar zuinig als wij Nederlanders zijn, willen we waarschijnlijk ook weten of we niet teveel betalen, dus misschien gaan we allemaal wel even kijken wat het ritje gekost heeft.
Als dat zo is, voorzie ik hele rijen bij het uitchecken bij de tram of bus, maar of dat ook echt zo zal zijn, dat zal de toekomst uitwijzen.

Tot de volgende blog.

Geen opmerkingen: