vrijdag, januari 28, 2011

Hoe verdien je geld?

Nou, meestal met handel. En nu ben ik de eerste stappen op het gebied van E-commerce aan het zetten. Interessant. Ben wel benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld. Ik was al wat bezig met social media, natuurlijk had ik al Hyves, facebook en Linked-in om maar wat te noemen, maar op een gegeven moment had een platform waar ik lid van was ook behoefte aan een nieuwe eigen ruimte. Dat is dit geworden. En tja, toen ik het voor die groep kon, heb ik het ook voor een andere groep gedaan, dat staat hier. En tja, die andere groep wilde ook wat gaan verkopen dus heb ik daar ook maar een site voor gemaakt, die staat hier, kortom als u een eigen social medium wilt hebben voor uw club of vereniging of u wilt stappen zetten op het gebied van e-commerce, dan bent u bij mij aan het goede adres.

Geen opmerkingen: