zondag, januari 23, 2011

Toch leuk....

Een groet aan de lezer,
De heer Lars Mennen vroeg mij mijn bevindingen rond de samenwerking tussen hem en Cure Productions BV op papier te zetten.

De situatie:

Ons bedrijf moest razendsnel een aanpassing aan werkwijze en processen doorvoeren. De ontwikkelingen in de media hebben zich het afgelopen jaar in een dusdanig tempo afgespeeld dat een krachtdadige aanpak noodzakelijk was. Ik kende dhr. Mennen vanuit een netwerk-circuit en ging bij hem te rade. Na een oriƫnterend gesprek met mij en een van mijn medewerkers zijn we in een gezamenlijke poging om snel tot resultaat meteen in actie gekomen.

In het werken aan het project vielen mij de volgende zaken op:
• Hands-on mentaliteit: niet te beroerd om aan de slag te gaan.
• Werken op onmogelijke uren: gezien onze krappe planning waren er vele nachtelijke uren nodig.
• Verstand van zaken: de vraag die wij hadden werd snel beantwoord.
• Goed advies: naast de meer ICT-gerichte activiteiten gaf Lars ook blijk van meedenken met zaken
die de scope van onze vraag overstijgen vooral v.w.b. economische implementatie van het project waaraan we werkten.
• Vooruit denken: in een aantal gevallen waren wij nog bezig de vraag te formuleren, als het antwoord al klaar bleek.
En dan:
Ik kende een deel van de beroepsachtergrond van dhr. Mennen en wist ook dat hij enige tijd niet in het arbeidsproces heeft deelgenomen. Dat was voor ons ook een zeker risico. Als je snel moet operen, moet iedere betrokkene snel meeschakelen. In dit geval was dat geen enkel probleem. Voortvarend en enthousiast werkend, kwamen we al snel tot de beoogde resultaten.
Ik ben altijd bereid toekomstige werk– en opdrachtgevers nader te informeren en wens hen hetzelfde werkplezier als wij mochten ervaren.
Vriendelijke groet,
K.J. Hoeve,
directeur marketing, nieuwe media en contentmanagement

Geen opmerkingen: