zaterdag, april 06, 2013

Limburgse zusters

Limburgse zusters zijn anders dan Haagse zusters. Dat is natuurlijk niet zo vreemd want Limburgers zijn anders dan Hagenezen. Zo had ik vannacht een zuster die bij alles wat ik deed, zei: "laat het smaken.". Gelukkig (of niet) dook ze niet bij me in bed, anders had ze misschien nog steeds hetzelfde gezegd. Anyway, het maakt niet uit. Of ik nu een cigaret ging roken of koffie ging drinken: "Laat het smaken". Dat vind ik nou eens een mooie uitdrukking. Overigens zie ik wel ergens tegenop. Aanstaande dinsdag worden mijn hechtingen verwijderd door een verpleegkundige waarvan ik denk dat ze maar net leerling-verpleegkundige af is. Ik voel me bijna een soort proefkonijn, maar dat zien we dinsdag wel. Voorlopig heb ik maar een doel en dat is op een gegeven moment weer kunnen lopen. Als je niet kunt lopen mis je eigenlijk best veel. Gelukkig vandaag weer een beetje fysiotherapie zonder al teveel paracetamol.

Geen opmerkingen: