dinsdag, maart 09, 2004

ambtenaren

Vandaag heb ik weer proberen te praten met ambtenaren. En dat valt niet mee.

Enige tijd geleden had dhr P. Fortuyn al het idee hoe hij wat efficientie-verbeteringen door zou kunnen voeren, een van mijn ideeen is om in ieder geval alle politie-ambtenaren verplicht een type-cursus te laten volgen. Het is vreemd om een politie-beambte met twee vingers en zeker niet blind te zien typen.

Ook ik had echter een fout gemaakt. Normaliter gooi je levensmiddelen die, al dan niet ernstig, over de datum zijn weg. Ik dacht, wat met levensmiddelen kan, kan met een Europese identiteitskaart ook. Dus na overleg met een of andere schipholsnol, (ze noemen zichzelf liever stewardess) dat document maar weggegooid. Dit had ik echter beter niet kunnen doen, want door deze onbezonnen actie moest ik vanavond van de burgerlijke stand, naar de politie en weer terug.

Om een lang verhaal kort te maken, ik was nog net op tijd bij de plaatselijke C1000 voor een nieuw pakje Camel.

Goed, lieve lezertjes, het ga jullie goed.

Geen opmerkingen: