zondag, maart 28, 2004

rosmalen

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen in Rosmalen is altijd wat te doen.

Verstrooid als ik ben kocht ik vanmoren in Den Bosch een enkele reis Rosmalen. Toen ik vervolgens naar het perron liep realiseerde ik me dat ik eigenlijk helemaal niet naar Rosmalen wilde, maar eigenlijk naar Oss. Nou wilde ik zelfs niet eens naar een van die plaatsen maar wilde ik gewoon naar de sauna.

Doel is eigenlijk om dat een keer in de maand te doen maar dat lukt me nog net niet.
Het heerlijke van de sauna is dat je er alles lekker uit kunt zweten.

In de trein naar Amsterdam nog naast een paar 'vage' mensen gezeten die het over in en uit contact zijn met jezelf en de ander hadden. Iets wat me wel bekend voorkwam.

Goed, morgen is er weer een dag.
De eerste dag in een nieuwe tijd, de zomertijd.

Geen opmerkingen: