maandag, maart 01, 2004

Geen woorden maar daden.

In het algemeen voltrekt een leven zich langs de volgende paden: kind zijn, afhankelijk van je ouders, je eigen omgeving ontdekken en daar een plaats in vinden, je los maken van je ouders en je eigen leven leiden, een partner vinden en daarmee een gemeenschap vormen, kinderen krijgen nou ja, dit is wel een kort door de bocht-opsomming, maar zo is het wel.

Anyway, dat was niet waar ik het over wilde hebben, ik wilde het hebben over geen woorden maar daden, keuzes maken en daarachter blijven staan, is, denk ik, nog steeds iets waar ik wel in kan groeien. Het gaat de goede kant op, maar het kan altijd beter.

Verder klein nieuws vandaag. Het is 1 maart, het begin van een nieuwe maand en ik ben eigenlijk van plan om iedere dag met de fiets naar station Alexander te fietsen en terug... en natuurlijk alleen als het niet regent (ik blijf een mooi weer fietser). Heb het idee dat dat fietsen wel goed is voor de gezondheid.

Voordeel is ook dat je op de terugweg niet afhankelijk bent van de bus. Je kunt tot 20.00 gewoon op je fiets stappen.

Prioriteit ligt nu bij het opbouwen van kracht. Gezond zijn.....

Geen opmerkingen: