zondag, maart 14, 2004

dom programma

Als ik nu iets een dom programma vind, dan is het wel Temptation Island.

Natuurlijk wil een man een vrouw en een vrouw een man en met een beetje mazzel volgt er een leuke trouwe monogame relatie uit. En natuurlijk zal die relatie ups and downs kennen, dat lijkt me niet meer dan logisch en sterker nog, ik denk dat er van twee kanten invloed op uitgeoefend wordt, (of het ups en of downs zullen zijn).

Maar als je een bom onder je relatie wilt leggen, dan moet je meedoen aan temptation island. Natuurlijk zijn er altijd wel ergens mooiere mannen of mooiere vrouwen en valt er een atmosfeer te scheppen waardoor de sfeer wat losser wordt. En natuurlijk kan het vlees dan zwak zijn.

Meedoen aan temptation island is een bom leggen onder je relatie. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat er relaties beter vandaan gekomen zijn dan dat ze ernaartoe zijn gegaan, ik ken ze niet, mensen die juichend op Schiphol staan, roepend "Joepie, hij/zij is niet vreemd gegaan".

Als je dan toch op vakantie gaat, doe dat dan lekker met zijn tweeen, dat kan al moeilijk genoeg zijn. Maar ja, daar scoor je natuurlijk geen kijkcijfers mee.

Geen opmerkingen: