vrijdag, december 10, 2004

iets nieuws

Vandaag heb ik iets nieuws gekocht, te weten een nieuw horlogebandje.

Ik kan me nog goed herinneren wanneer ik het horloge kocht, dit was het horloge wat ik al jaren wilde hebben, dus toen ik het me op een gegeven moment financieel kon veroorloven heb ik het ook gekocht.

Ergens in mijn leven heb ik de hoop gehad, na de dood van mijn opa, zijn horloge te erven, maar dat gebruikt mijn vader nu.

Dit horloge heb ik op Schiphol gekocht vlak voordat ik met Arinso naar Amerika vloog. Dat moet dus in 2000 geweest zijn. Nu vier jaar later was het bandje versleten. Deze avond, na mijn werk, in Den Haag naar de Bijenkorf gewandeld om een nieuw horlogebandje te kopen. Kortom, met mijn horloge kan ik weer voor de dag komen.

De afgelopen jaren heb ik ook met het idee in mijn hoofd gelopen om een ander bepaald horloge van Swatch te kopen. Swatch heeft van sommige modellen een mannelijke en een vrouwelijke uitvoering en het leek me dan leuk als ik de mannelijke variant zou dragen en mijn vriendin de vrouwelijke. Tja, zit er dit jaar weer niet in.

Verder nog een anekdote over de buurt hier.

Ongeveer een jaar geleden ging de bloemist hier beneden failliet. Wel jammer, want nu koop ik nog minder bloemen en is er geen stomerij meer op loopafstand.
Ze zijn er iets nieuws aan het maken nu en ik ben bang dat het een uitbreiding is van de hoerentent, (nou ja, massagesalon) hier beneden. Tja... de schoonheid van het ene stuk van de natuur wordt ingewisseld voor de schoonheid van een ander stukje natuur.

Geen opmerkingen: