woensdag, december 29, 2004

Wij danken God

Toch heeft God er weer een mooi jaar van gemaakt. Met diepte- en hoogtepunten.

Je weet natuurlijk nooit wat er in die laatste 48 uur nog kan gebeuren en ik ben ook weer niet zo'n exhibitionist dat ik hier al mijn diepte- en hoogtepunten ga vermelden maar ik wil er wel een paar noemen.
Het klinkt misschien vreemd, maar het grootste dieptepunt van dit jaar was de eerste avond dat ik op weg was naar Petra.
En het grootste wow-gevoel had ik waarschijnlijk toen ik als een van de laatste wegging op het vrijgezellenfeest van Barth.
Van de moord op Hans van Wieren ben ik erg geschrokken, van die op Theo van Gogh trouwens ook. Het jaar is wel mooi geweest en toch heb ik de hoop dat 2005 beter wordt. Wat ik ook geleerd heb is om betere relaties te hebben. Ben meer mezelf geworden geloof ik. Geloof niet dat ik een teleurstellend mens was. Nou ja...

Goed, ik wil in liefde leven.

En vandaag tot een akkoord gekomen voor wat betreft de beƫindiging van een arbeidscontract.

Geen opmerkingen: