vrijdag, november 11, 2005

De consequenties van Assen.

Hoewel ik al ruim twee maanden niet meer in Assen ben geweest, zijn de consequenties van mijn verblijf daar nog niet helemaal voorbij.

In Assen was geen internet-cafe te vinden met als gevolg dat ik voor communicatie met de buitenwereld afhankelijk was van mijn mobiele telefoon.
Een consequentie van het einde van Assen was ook dat ik tijdelijk in de WW belandde. Een consequentie daarvan is dat je inkomen wat lager is dan normaal. Een consequentie daarvan was dat de incasso van mijn mobiele telefoon geen doorgang kon vinden. Een consequentie daarvan is dat ie nu afgesloten is.

Kortom, als je uit Assen komt, kun je niet meer communiceren en als je in Assen zit is communicatie prijzig. Maar goed, komt tijd, komt raad.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mischien een goede tip: in elke bibliotheek kun je internetten, nadeel is dat je wel vastzit aan de openingstijden, met name 's avonds.