zaterdag, november 12, 2005

De intocht van Sinterklaas.

Sinterklaas is vandaag weer in Nederland, als ik de rest van het WWW tenminste goed interpreteer. De intocht van Sinterklaas..... tja, dan maar weer hopen dat alle schoorstenen goed geveegd zijn zodat hij op die manier naar binnen kan. Tenminste ik heb altijd begrepen dat hij op die manier de cadeautjes bracht.

Ik geloof dat ik in de gaten had dat ik geen kind meer was toen ik in 1988 of 1989 in Tilburg wakker werd en vanuit bed naar de intocht van Sinterklaas keek. En in Tilburg heb ik nog nooit een eigen bed gehad.

Sinterklaas had ook altijd een groot boek, waarin alles stond wat ik dat jaar uitgevroten had. Kortom, in mijn jeugd hadden we al een gebrek aan privacy.
Maar natuurlijk had de Sint ook leuke dingen. Hij liet overal cadeautjes achter.

En verder vraag ik me af waar mijn engelen uithangen.

Geen opmerkingen: