maandag, november 14, 2005

solliciteren

Vandaag een gesprek gehad bij Yacht. Ik weet nog even niet wat eruit komt. Wat dat betreft is solliciteren soms net het maken van een tentamen, pas na een tijdje hoor je wat de uitslag is.
Zoals wel vaker was ik weer vrij zenuwachtig tijdens het gesprek en ik geloof niet dat dat echt goed is. Natuurlijk kun je daar wat aan doen, naar de sauna gaan vantevoren bijvoorbeeld, maar dat heb ik nu maar niet gedaan.
En je zal altijd zien dat je tijdens het gesprek gebeld wordt door een andere potentiƫle werkgever. Dit keer was het rekenmeesters. Met hen heb ik morgen een afspraak. Even lekker naar het centrum van Rotterdam fietsen.

En het is uit met Eva. Eigen stomme schuld. (Mijn schuld dus...).

1 opmerking:

Anoniem zei

Vreemd is het wel... je aanbieden.