zondag, januari 08, 2006

Het eerste weekend van 2006

Zit er alweer bijna op. Mijn vriendin is alweer een week gestopt met roken. Dat vind ik knap. Zou soms willen dat ik dat ook zo een twee drie kon. En ik denk dat ik het straks in Amerika wel zal moeten. In ieder geval minder roken.
Kan me van mijn vorige reis herinneren dat ik 's morgens eerst de lift naar beneden nam om een cigaret te kunnen roken.

En verder zijn er plannen om weer eens te gaan schaatsen. Toch wel prettig dat dat nu gewoon kan. Ze is goed voor me. En ik op de een of andere manier ook vast wel voor haar.

Dat is ook weer het mooie van het vooruitzicht van een baan, dat je waarschijnlijk weer over de financiƫle middelen beschikt om voor andere cadeautjes te kopen.

Moet zeggen dat ik er ook erg naar uitkijk om weer over een automobiel te gaan beschikken.

Geen opmerkingen: