donderdag, januari 26, 2006

Munich.

De postzegels heb ik kunnen vinden, hoewel ik niet de korste route had genomen en vervolgens wilde ik naar de film. In eerste instantie dacht ik naar een bioscoop te gaan in de buurt van mijn werk maar toen ik terugreed van het postkantoor naar mijn werk zag ik aan mijn linkerhand een enorme bioscoop. Nou ja, een grote bioscoop.... en ik dacht, ik ga eens kijken wat dat voor een bioscoop is.

Nou dacht ik al dat het winkelcentrum in de buurt van mijn hotel groot was, maar het bleek nog groter te zijn dan ik in eerste instantie dacht. Er is "gewoon" de mall, maar daarachter liggen nog allerlei andere winkels en een bioscoop dus.

Gelukkig zag ik er ook nog een Barnes en Nobles want die in het centrum van Cosa Mesa gaat sluiten. Helaas had ik voor de Barnes en Nobles nog geen tijd, dus die gaat op mijn to do lijstje. Het boek waar ik mee bezig was, sowieso nog niet uit.

Ben dus naar de film Munich geweest. Een nieuwe Steven Spielberg, geloof ik. Op zich wel een interessante film, maar niet echt een film die ik in Nederland nou nog een keer zou willen zien.

Tja, en verder, verder niet zo heel veel bijzonderheden. Vraag me nog een beetje af hoe ik straks alle as uit de huurauto krijg als ik hem weer in ga leveren, maar er zal hier vast wel ergens een car-cleaning joint zijn.

En verder gaat het gewoon goed. Nog anderhalve dag en het is weer weekend. Daarna nog maar twee weken hier. Time flies when you're having phun.

Geen opmerkingen: