maandag, november 08, 2010

Muziek

Raar, eigenlijk heb ik nog nooit geblogged over muziek, althans niet voorzover ik weet. Muziek beluister ik al jaren niet meer vanaf LP's dat is niet meer van mijn generatie, sommigen waren verbaasd dat ik nog wel een casette-speler heb, maar ja, ieder wil weer eens terug naar zijn jeugd.
Toen ik nog in Rotterdam woonde was ik verbaasd dat er bij een inbraak CD's gestolen waren. Wat moet je nou met CD's? Muziek haal je toch van het internet? Al dan niet tegen betaling.
Zit ook even te denken welke nummers nu echt all time klassiekers zijn. In ieder geval 'Old and wise' van The Alan Parson's project. En verder heb ik er nog wel een aantal, zoals 'You always want what what you haven't got' van the lighthouse family en 'Hotel California' van de Eagles.

1 opmerking:

Anoniem zei

Toch leuk om te lezen dat je nog steeds naar muziek van Lighthouse Family luistert. Het blijft een prachtig nummer.....