maandag, november 15, 2010

Sex

Misschien vreemd, maar daar had ik nog nooit over geblogged, althans niet dat ik me kan herinneren. En nu weet ik niet wat u hier verwacht maar ik ga niet een lijst publiceren van alle personen met wie ik sex heb gehad.
Wat me wel verbaasd is dat er zoveel consternatie ontstaan is de afgelopen dagen dat ene mijnheer Lucassen ook sex heeft gehad. Mijnheer Lucassen is natuurlijk wel iemand anders dan ik, hij is lid van de tweede kamer en heeft sex gehad met 'ondergeschikten' maar so what?
We zijn er in Nederland wel een kei in om van een mug een olifant te maken. Zou er niets naar buiten zijn gekomen als hij sex gehad had met iemand hoger in rang?

1 opmerking:

www.brillie.nl zei

Er is een wethouder naar huis gezonden omdat hij hoeren bezocht. Hij is veroordeeld voor sex-macht-missbruik. Dat is totaal wat anders. Echter, zonder deze zetel is Wilders niet meer in staat, iets te steunen. Dom, want hij is nu nog erg stijgende. Hij had moeten kicken, en daarna, met glans kunnen winnen. Wilders I had hij kunnen maken. Gemiste kans. Over een week, een andere kans.