vrijdag, januari 23, 2004

Goed nieuws

Deze middag kreeg ik te horen dat mijn contract met minimaal een maand verlengd wordt. Erg verbazen doet het me niet en ik denk ook dat het een wijze beslissing is.

Wat wel jammer is, ergens, is dat een andere manager het besluit tot verlenging nam, dan degene die uberhaupt besloten had om me in te huren, maar ja, zo gaat dat met managers (soms) ze eten liever hun schoen op dan dat ze terug komen op een eerder genomen beslissing.

Verder vanavond eigenlijk wel een bijzondere avond. Er komt een vriend van me op bezoek die in dit appartement zijn huidige echtgenote heeft leren kennen.
Mijns insziens zijn er ongeschreven regels in het intermenselijk verkeer dat je in principe niet wat probeert met een ex/vriendin van een vriend van je, maar ja, de liefde is nou eenmaal ook een vreemd ding. Zelf ben ik er blij om dat ik deze vriendschap in stand heb weten te houden.

Hoewel... als je diep in mijn hart kijkt, had ik gewoon naast iemand op de bank willen kruipen......

Geen opmerkingen: