maandag, januari 26, 2004

val ik nu in herhaling?

Raak me aan en leer me luisteren
Naar het kloppen van jouw hart
Geef me woorden om te fluisteren
Lief en zachtjes, zodat het niet verwart

Kijk me aan en laat me leren
Wie jij bent en wat je ziet
Mijn hart zal het jouwe niet bezeren
Mijn blik is niet gericht op verdriet

Neem me mee en laat me dansen
Vol overgave, kwetsbaar, naakt
Wees niet bang, je krijgt meer kansen
Ook als je verdriet aanraakt

Neem mijn hand en laat je gaan
Dieper dan je eerder kende
Tot in de kern van het bestaan
Ik sus de angst die jij bekende

Geloof in mij en droog mijn tranen
Huil niet mee maar hou me vast
Neem ruimte om je in mij te bekwamen
Om te zien of mijn liefde past

Wees niet bang om te beminnen
Ook als liefde overgaat
Zal de passie overwinnen
Ik heb gevoeld dat jij bestaat …

Geen opmerkingen: