maandag, januari 12, 2004

wat staat er in de media

Nou ja, ieder heeft natuurlijk zo zijn eigen media-gebruik, maar wat mij de laatste dagen is opgevallen zijn doe volgende twee dingen:

Ten eerste is er een "conflictje" ontstaan tussen geen stijl en Stivoro waarbij eerstgenoemde mijn sympathie heeft. Het zijn wat rebelse jongens daar volgens mij en dat is altijd wel lachen.
Daarnaast is er tumult over het vermeende cocainegebruik en hoerenbezoek van Rob Oudkerk. Aan de ene kant is dat natuurlijk zijn eigen zaak, aan de andere kant, vind ik dat je je als wethouder ten minste aan de wet houden. Nu is mijn wetskennis onvoldoende om te weten of het gebruik van cocaine ook verboden is, maar zelfs al mocht dat niet zo zijn, dan denk ik dat je al wethouder tenminste het goede voorbeeld moet geven. En cocaine-gebruik hoort daar niet bij, ook niet een keer per jaar.

Verder weinig nieuws. Er bestaat een hele kleine kans dat ik via Centor ingehuurd ga worden door Oracle zelf, maar voorlopig zijn die gesprekken nog niet veel verder dan een enkele telefoongesprek.

Morgen de eerste sollicitatie van het jaar en ik heb er wel vertrouwen in.

Lezers, tot later.

Geen opmerkingen: