zondag, januari 04, 2004

schoon het nieuwe jaar in

De tijd tussen kerst en oud- en nieuw is natuurlijk een tijd die bol staat van de tradities. Zo schijnt het bij allseas een traditie te zijn om de eerste werkdag in het nieuwe jaar erwtensoep te eten. Dat zien we morgen wel.

Een persoonlijke traditie van mij is het om, om het nieuwe jaar gezegend te beginnen, zo ergens in januari een kaarsje voor het nieuwe jaar op te steken. Zo ook dit jaar.

Helaas had Arnold een iets te grote kater, dus het schoon het nieuwe jaar in gaan heb ik zelfstandig gedaan. Het is was inmiddels meer dan een jaar geleden dat ik naar een sauna was geweest en ik hoop dat de komende interval wat minder lang zal zijn. Natuurlijk heb ik dat voor een groot deel zelf in de hand.

Verder weinig nieuws. Of het moet zijn dat ik op de valreep van het oude jaar te horen kreeg dat allseas op lange termijn niet me me verder wil, dus de eerste verandering voor 2004 staat al vast.

Geen opmerkingen: