zaterdag, augustus 28, 2004

bestandsorganisatie, databases en het GBA

Databases zijn voor mij vrij bekend gebied. En er zullen vast tal van databases zijn waarin ik geregistreerd sta, zo sta ik bijvoorbeeld in de database van het CJIB, iedereen die een rijbewijs heeft rijdt immers wel eens te hard, lijkt me.

Vandaag vraag ik me echter af hoe ik nu weer in de database van de politie kom al een potentiele vrijwillige agent. Tja, er is een vreemde voorwaarde die ze hebben, je gedrag dient onbesproken te zijn.

Nu kan er vanalles gebeuren in gedrag, maar mensen die onbesproken gedrag hebben bestaan mijns insziens niet. Van ieder zal wel eens gezegd zijn: "Kijk hij/zij kan al lopen...." of "Hij/zij fietst nu zonder wieltjes.." "Bij hem/haar is net zijn eerste tandje doorgekomen.." en zo meer en zo verder..

Geen opmerkingen: