vrijdag, augustus 06, 2004

Niet zoveel kwijt raken

Over het algemeen raak ik niet zoveel kwijt. Zo af en toe een baan, een enkele keer een vriendin en dan heb je het eigenlijk wel gehad, dat wat ik kwijt raak.

Vind meestal ook wel weer een nieuwe.

Maar deze week was ik iets kwijt wat ik normaliter niet kwijt raak. Er zijn in het algemeen twee a drie dingen die ik nooit kwijt raak: mijn pennen, mijn zonnebril(len) en mijn boeken.

Boeken raak ik kwijt als ik ze uitleen aan vrienden. Pennen nooit, nou ja, vind ze altijd terug, maar vorige week zaterdag was ik ineens een zonnebril kwijt. En niet zomaar een zonnebril, de zonnebril van mijn ex (Mirjam). Nou zijn er ook niet zoveel plekken waar je een zonnebril afzet als je hem eenmaal opgezet hebt.
Nu had ik vorige week een nieuwe broek gekocht en een kledingwinkel is zo'n typische lokatie waar je je zonnebril afzet, om de kleur goed te bekijken denk ik.

Anyway, vandaag heb ik deze kledingzaak nogmaals bezocht en tot mijn grote vreugde hadden ze daar inderdaad mijn zonnebril in de la liggen. Kortom, het weekend begint goed.

Geen opmerkingen: