donderdag, augustus 19, 2004

juist, tijdig en volledig

In communicatie gelden ongeveer dezelfde wetten als bij de financiele verslaglegging, men dient een en ander juist, tijdig en volledig te doen. Gisteren heb ik daarbij een kleine steek laten vallen.

Bij mijn vertrek vanuit Amstelveen/Ouderkerk/Amsterdam terug op weg naar Rotterdam Alexander en dan via Utrecht heb ik niet naar Gouda ge-SMS-t dat ik die route nam. Heeft me waarschijnlijk in ieder geval een kop thee gescheeld en zo goed als zeker een leuke avond.

Er is te laat (pas toen ik thuis was) en op de verkeerde manier (MSN en telefoon in plaats van face 2 face) gecommuniceerd.
Zoals in de financiele verslaglegging een correctie-boeking plaats kan vinden zo hoop ook ik op korte termijn deze fout te herstellen.

Geen opmerkingen: