donderdag, mei 04, 2006

Toeval bestaat niet

Een bijzonder verassende avond gisteren-avond.

Eerst werd ik gisteren gebeld door een bekende van me of ik weer mee wilde gaan naar een avatar mini-training. In het verleden vaak in aanraking geweest met Avatar alleen wil het me nog niet in de diepte raken. Deze ochtend merkte ik dat er heel wat collega's zijn die niet weten wat avatar is, mocht dat bij enkele lezers ook zo zijn dan verwijs ik deze naar deze pagina.

Tijdens deze sessie kwam ik wel tot een aantal inzichten. Vandaag uitvoering geven aan die inzichten.

Na de presentatie liep ik de lounge in en tot mijn grote verbazing zag ik daar ineens............ Caroline. Ik was verbaasd en blij dat ik deze ochtend de beslissing had genomen om met Rob mee te gaan. Natuurlijk wilde ik met haar praten, het liefst uitgebreid, maar dat kwam er niet echt van. Ze was in gezelschap van een vriend en een vriendin. Nou ja, eigenlijk viel het gevoel wat ik toen kreeg niet te omschrijven... een gevoel van 'toeval bestaat niet'... zenuwachtig ergens, niet weten wat ik moest doen....

Maar goed.... helaas ging ze vooral door met praten met haar vrienden.

Voordat ik wegging liep ik nog even langs haar. Sprak nog even met haar, weer niet uitgebreid maar dat gaat vast vandaag nog wel gebeuren.

Wat wilde het opperwezen met deze ontmoeting zeggen?

Geen opmerkingen: