dinsdag, mei 29, 2007

IT...

Vandaag sprak ik met een man die me vertelde dat IT niet meer sexy is, is het inderdaad ook niet meer.

Het moeg gewoon werken en we worden vooral geirriteerd als het niet werkt.

Nu is het niet zo dat iedereen meteen weg zal lopen nu blijkt dat bij Tiscali al twee dagen de mail het niet lekker doet en ook hyves zal het volgende wel kunnen overleven:

"Sorry We hebben een technisch probleem

We gaan voor kortte tijd even dicht en zijn met max 15 minuten weer terug. Sorry voor het ongemak.".....

Maar het toont wel aan waar we ongeveer staan.

Overigens mailde gekke ex niet terug, maar daar is het waarschijnlijk gekke ex voor.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

IT is nooit sexy geweest... En t is niet heel sympathiek om je vroegere vriendin gekke ex te noemen. Hoe denk je dat dat op haar overkomt als ze dit leest?

L M zei

Ach, als je er inhoudelijk niet veel van weet, heb je eigenlijk weinig grond om dit te zeggen.

Afgezien daarvan heb ik gelukkig hele normale exxen die wel normaal reageren. Zo zit de wereld soms in elkaar.

Anoniem zei

Ik vraag me toch steeds meer af of je er zelf wel iets van weet gezien het feit dat het ex-en zijn...