zaterdag, mei 05, 2007

Wel waar..

Vandaag kreeg ik voor de tweede keer in mijn leven hetzelfde verwijt naar mijn hoofd... dat ik geen vechter zou zijn en inderdaad, ik ben geen vechter.
Als een vrouw een vechter zoekt, moet ze maar naar de box-school gaan, althans niet bij mij aankomen.

Veel en vaak lachen;
respect winnen van intelligente mensen
en affectie krijgen van kinderen;
appreciatie verdienen van eerlijke critici
en misleiding verduren van onechte vrienden;
schoonheid waarderen, het beste in anderen vinden;
de wereld een beetje beter achterlaten met
hetzij een gezond kind,
hetzij een lapje tuin,
of een vervulde sociale conditie;
weten dat tenminste een leven gemakkelijker is verlopen
doordat jij hebt geleefd.
Dit is geslaagd zijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

Respect winnen van intelligente mensen: vind jij dat een voorwaarde voor een geslaagd leven? bijzonder...