zondag, mei 13, 2007

Weekendje weg...


Dit weekend was ik eens een weekendje weg. Foto's van het afgelopen weekend zijn hier en hier te vinden.

Ik moet zeggen het was een bijzonder geslaagd weekend... eigenlijk het tegenovergestelde van speed-daten, niet vijf minuten kennismaken met een vrouw en dan de volgende, maar gewoon met een 20-tal vrijgezellen naar een camping gaan en kijken wat er gebeurt.
Tja en of er nu wat uit voort komt, dat weet ik op dit moment nog niet, wel weet ik dat ik er een behoorlijk aantrekkelijke vrouw aangetroffen heb.

Natuurlijk hoop ik dat ze nog terugmailt, maar dat is nu nog moeilijk te zeggen. Ik merk het wel.

3 opmerkingen:

Sander zei

hoop dat het wat wordt voor je kerel.

Anoniem zei

Bij welke organisatie boek je zo'n weekend? Wellicht is het iets voor mij.

L M zei

Ik kwam eraan via de site www.match4me.nl maar ik weet dat het weekend ook op andere sites te vinden was.