dinsdag, mei 01, 2007

Sollicitatie-fun.

Afgelopen vrijdag had ik op zich best een prettig gesprek bij een bedrijf hier in de buurt. Om voor mij relevante redenen ben ik echter niet doorgegaan met deze functie. Het grappige is wel dat dit bedrijf vervolgens mijn gegevens door heeft gegeven aan een ander bedrijf wat mogelijk een nog veel leukere functie heeft.

Hopelijk duurt deze tijd van 'in between jobs' zitten niet te lang, maar iets is pas zeker als het zeker is en dan nog.

Een directeur van een van mijn eerste werkgevers zei ooit "Een beslissing is niet in beton gegoten" en inderdaad, beslissingen neem je, maar giet je niet in beton.

Tot later, later meer.

1 opmerking:

Anoniem zei

En een directeur van mijn eerste werkgever zei ooit: zelfs onder druk wordt beton vloeibaar. Wellicht dezelfde directeur?