maandag, januari 19, 2009

Had ik moeten weten...

Als automatiseerder had ik natuurlijk moeten weten dat je niet zomaar iets kunt veranderen..... Lezers die mijn blog regelmatig bezoeken is het waarschijnlijk opgevallen dat ik onlangs voor een wat meer 'winterse' layout gekozen heb. Wat ik me daarbij niet realiseerde was dat allerlei code die wel in de oude layout aanwezig was, niet meer in de nieuwe lay-out aanwezig is. Op zich is dat niet zo erg, want in de oude lay-out stond ook wat overbodige code die er nu uit is. Maar het leek me wel vreemd dat ik met een nieuwe lay-out ineens nog maar nul lezers zou hebben. Dat is inmiddels aangepast.

Verder ben ik wat extra gas aan het geven in het zoeken naar een nieuwe baan. Zo ben ik deze ochtend maar eens bij DE expert op dat gebied langs geweest (althans, degene waarvan ik denk dat hij het meeste boeken op dat vlak heeft geschreven (Dr. Jack van Minden) en heb ik inmiddels wat nieuwe afspraken geplanned. Dat is wel positief.

1 opmerking:

Anoniem zei

Neen, nul lezers lijkt mij onmogelijk. In ieder geval lees ik mee. Succes met de banenjacht!