zaterdag, januari 10, 2009

Voor de eerste keer.


Het was alweer een tijdje geleden dat er hier een bericht met een plaatje stond, dus daar maar eens verandering in aanbrengen. Het was ook alweer een tijdje geleden dat ik op de schaatsen had gestaan en daar hebben we ook maar eens verandering in aangebracht. Toen ik vanmorgen vertrok om te gaan schaatsen, dacht ik eerst dat ik helemaal naar het Vondelpark zou moeten fietsen maar dat viel reuze mee, nog voor het Gelderlandplein zag ik al wat mensen op een plasje staan en omdat ik eerst eens wilde kijken hoe het zou gaan heb ik daar mijn eerste schaatservaring maar op gedaan. Morgen zal het ook nog wel mooi schaatsweer zijn en dan ga ik eens kijken op de Bosbaan.
Wel jammer dat het schaatsen deze keer ook enige gevoelens van weemoed teweeg bracht omdat de voorlaatste keer dat ik geschaatst heb dat nog met mijn laatste ex was.. maar goed, zoals alles, slijten op een gegeven moment ook gevoelens.

Geen opmerkingen: