zondag, oktober 11, 2009

beslommeringen...

Wat zijn dat eigenlijk 'beslommeringen'... van die dingen waar je wel mee bent maar die eigenlijk niets opleveren, dat zijn beslommeringen... en we beslommeren ons wat af, volgens mij. Deze zondag net als twee weken geleden, wat gewandeld door Amsterdam... ik heb me wat afbeslommerd, maar geloof inderdaad niet dat ik er veel mee opgeschoten ben.... dat is ook een kenmerk van beslommeringen, je schiet er niet veel mee op.

Deze ochtend nog even bij cafe Bloemers gezeten, wat ik daar deed is me eerlijk gezegd ook een raadsel. C. is net als P. en M. voltooid verleden tijd.
Dat wil niet zeggen dat ik ze nooit meer zal zien, maar het zal nooit meer zijn zoals toen. Hetgeen wel mooi aansluit bij wat ik de afgelopen weekenden gedaan heb. De vader van Cornelis was niet veel veranderd en ook op de sociƫteit werd er nog steeds bier gedronken... om een lang verhaal kort te maken, dingen worden wel anders, maar niet beter.

Geen opmerkingen: