woensdag, oktober 21, 2009

Lang geleden

Het is lang geleden dat ik een uitzendbureau ben binnengewandeld maar vandaag heb ik dat weer eens gedaan. Een beetje onder het mom van 'nee heb je en ja kun je krijgen.'. En de komende tijd ga ik dat vaker doen want ik wil gewoon weer aan het werk. Daarnaast verbreed het bezoeken van een uitzendbureau je blikveld op wat voor functies er allemaal zijn. Zo ben ik in het verleden hoofdzakelijk met Oracle bezig geweest maar zag ik vandaag een interessante functie als auditor bij een incasso-bureau. Helaas was daarvoor SAP-kennis vereist en ergens vind ik dat een beetje vreemd. Noem me een grote optimist, maar ik heb dan de houding van: wat ik niet kan, kan ik toch leren?
Nou ja, en behalve dat ze er mogelijk uiteindelijk een baan voor me hebben zitten er bij uiitzendbureax meestal ook leuke mevrouwen, dus ik ga morgen weer.

Geen opmerkingen: