zondag, oktober 18, 2009

Het zou me bevreeemden...

Deze avond heb ik op diverse sites gelezen dat de Amerikanen naar huis zijn gegaan zonder DSB over te nemen. En dat er nu opnieuw een plan B is.... B2 als het ware... maar als ik een slim spaarder was zou ik wel drie keer nadenken om mijn spaargeld om te zetten in aandelen DSB. DSB is inmiddels een behoorlijk gehavende bank en wat kun je met aandelen DSB. Als ik dan toch aandelen wil hebben, doe dan maar ING of ABN, daar lijkt de ontwikkeling iets zekerder.
Maar sowieso, in het huidige stelsel lijkt het me, als je dan toch ergens meer dan € 100.000 wilt stallen, om dat dan bij verschillende banken te doen, zo kun je (ABN/ING/RABO/SNS/van Lanschot) € 500.000 aan spaargeld 'risicovrij' kwijt. Als je dat omzet in aandelen DSB moet je nog maar afwachten of je er ooit iets voor krijgt.

Geen opmerkingen: